Piekarnie coraz częściej poszukują trwałych i estetycznych rozwiązań opakowaniowych. Takich, które nie tylko ochronią produkty, ale będą też wspierać budowę pozytywnego wizerunku marki. Jednym z najpopularniejszych wyborów są torebki foliowe bądź papierowe. Takie opakowania są estetyczne i praktyczne. Co więcej, można umieścić na nich nadruk, dzięki któremu zaczną też spełniać funkcję reklamową.
W przypadku piekarni najważniejsza jest jakość pieczywa i wyrobów cukierniczych. Ale, opakowania także odgrywają istotną rolę i muszą spełniać określone standardy. Mowa tutaj o wymogach higienicznych, zachowaniu świeżości produktów czy estetyce.
Jednym z popularniejszych rozwiązań są opakowania foliowe. Takie opakowania mogą być wykonane np. z folii PP o grubości od 20 do 40 mikron. A jakie mają zalety? To przede wszystkim wytrzymałość i odporność na uszkodzenia mechaniczne. Dużym plusem jest także to, że opakowania foliowe chronią pieczywo przed wilgocią i sprawiają, że produkt nie chłonie innych zapachów. Nie możemy też pominąć estetyki – takie opakowania dobrze się prezentują.
Inną opcją są opakowania papierowe – sprawdzają się w przypadku, chleba, bułek, a także drożdżówek czy innych wyrobów cukierniczych. Jakie zalety mają tego typu opakowania?
Każda piekarnia ma inne potrzeby. Ważne, aby rodzaj opakowań był dopasowany do rodzaju produktów. Torebki na pieczywo dostępne są w różnych rozmiarach, a dzięki temu umożliwiają pakowanie zarówno małych bułek, jak i dużych bochenków chleba czy długich bagietek.
Opakowania na pieczywo, oprócz swojej podstawowej funkcji, mogą być świetnym nośnikiem reklamy. Dobrze zaprojektowane opakowanie wyróżni piekarnię na tle konkurencji i zwiększy jej rozpoznawalność. Co więcej, pieczywo zapakowane w estetyczne opakowanie z pewnością zrobi wrażenie na klientach.
W BEST PACK proponujemy zarówno opakowania bez nadruku, jak i z nadrukami personalizowanymi, dopasowanymi do potrzeb piekarni.
Odpowiednio dobrane torebki na pieczywo zabezpieczą produkt i sprawią, że zachowa świeżość na dłużej. Estetyczne opakowania wpłyną także na budowę wizerunku piekarni. Częstym wyborem są woreczki foliowe, które wyróżniają się trwałością i odpornością na uszkodzenia, kolejną z opcji są opakowania papierowe.